úterý 13. března 2012

Jsem zpět :)







Asi po asi 3měsíční pauze jsem zpět na blogu. Moc děkuji vám, milé Blogerky, za podporu, kterou jste mě vyjadřovaly při mém smutku. Obzvlášť velké díky posílám Janě z Pleasant home. Ta mě udělala velkou radost krásným dárkem. Jani, díky! (nádherná dečka viz foto)


Nakonec pár moudrých slov. 
Ty jsem nasbírala při hledání sebe sama. Na té cestě jsem stále, bude ještě dlouhá, ale už vím kam jít a bude stát za to. Vím, že budu zase štastná. Jednou s někým, který bude stát za to, abych ho milovala a on mě. 


Ta slíbená moudra... dle Ernestýny Velechovské
Vše, co se nám děje, má nějaký hluboký smysl. I když je to někdy velmi bolavé, v konečném důsledku nás to jako osobnost učí a posouvá.




Doufám, že budu opět plná chutí do práce a budu moci vás k sobě zvát na návštěvu a budu mít co ukazovat.




11 komentářů:

  1. Milá René, přeji ti, aby jsi brzy našla klid na duši a před tebou byly už jen samé slunečné dny, plné klidu, pohody a lásky Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj René, moc ráda Tě vidím zpátky! Nejhorší období jsi překonala a teď už bude určitě jen lépe.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím René,mohu Ti jen napsat,že větší bolest je při strátě dítěte....A to Ti přece zůstalo...bolí to ,je to jasné ale....je tu to ale,to je důvod se zocelit a s ůsměvem na rtech začít znovu ,vždyt´nejvíc potrestaný je ON! Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Milá René, prajem veľa síl ..... a vitaj medzi nami....máš krásne detičky, nech sú Ti oporou.....

    OdpovědětVymazat
  5. Milá René, vítám Tě zpátky mezi námi. Držím Ti pěsti, aby se nyní tvůj život ubíral již jen radostným směrem, ve kterém ti tvé děti budou největší oporou ... Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Réné to je mi moc líto :-(. Moc dobře ti rozumím, prožila jsem to před dvěma lety a ještě jsem do toho zjistila, že jsem těhotná..situaci nepřeji ani tomu nejhoršímu nepříteli...holka drž se ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Moje holky,...
    zase jste neselhaly. Vaše slova mě pohladí, podpoří. Píšete samou pravdu, o té ztrátě dítěte jsem takhle nikdy nepřemýšlela.
    Děkuji. Renata

    OdpovědětVymazat
  8. Renatko, jsem moc ráda, že jsi zpátky! Jsem s tebou, myslím na tebe a věřím, že i pro tebe bude zase brzo svítit slunce.
    Hodně se dívej na děti, ty mámě umí pomoct...
    Držím palce, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Renatko,
    na dálku Ti přeji už jen samé hezké dny...ve všem Ti držím palečky a věřím, že s dětmi bude brzy všechno jen a jen lepší.
    Moc zdravím a děkuji za komentář, s pozdravem Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Milá René..přeji ti ať už Tě nic netrápí a můžeš se zase radovat.
    Sluníčkové dny s úsměvem .... Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Milá René, jsem ráda, že jsi se vrátila k blogu i přes problémy , které máš a držím Ti palce ať všechno zvládneš jak jen to jde nejlépe , nezapomeň, že ženy jsou silné! Přeji krásné dny!

    OdpovědětVymazat