úterý 20. března 2012

Prosím o radu

Milé Blogerky,... píšu jsem zpět..., ale nic se neděje. Tolik bych vám toho chtěla ukázat. Mám problém s vkládáním fotek. A bez fotek uveřejňování příspěvku není ono. Ukazuje se mi okno" upozornění- vkládání citlivých údajů nedoporučujeme"- odeslat X zrušit. Zkusila jsem obě varianty a stále mi to načítá, celý den, fotka se nevloží. Kapacitou fotky to není.

Prosím o radu.

Děkuji předem za vaše názory.
Renata

5 komentářů:

  1. Zkus jiný prohlížeč než máš :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nezkusila jsi restartovat počítač? někdy mi to pomůže.

    OdpovědětVymazat
  3. Renátko pořád čekám a Ty nic,já také neumím nic moc,ale vím,že kluci z devítek toho kolem pc vědí tolik ,že žasnu!!!!Nemáš tam nějakého chytrého????Nevím co jiného poradit !Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím, měla jsem s tím taky problém pomohlo, že jsem si jako prohlížeč místo původní safari stáhla a nastavila Google chrome. Přeji krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  5. já mám jako prohlížeš obyčejnou mozzilu a nikdy mi to neblblo,ale můj bratr je odborník ana počítače zkusím ti to vyzjistit jestli bude vědět,zkoušela jsi se povrtat v nastavení,zda tam nemáš něco špatně?Kdyžtak písni na můj email byvicky@centrum.cz Michaela

    OdpovědětVymazat