sobota 24. prosince 2011

Milé Blogerky, přeji vám krásné Vánoce!!!


11 komentářů:

  1. René přeji krásné prožití vánočních svátků a do nového roku 2012 hlavně zdraví a jenom vše dobré.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá René, krásné Vánoce i Tobě a tvým blízkým ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. René, přeji krásné a požehnané vánoční svátky. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. René, Krásné vánoční svátky přeje
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Renatko, i já vám všem přeji v pohodoě prožitý jejich zbytek!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Milá René ,ze srdce Ti přeji krásný Nový rok 2012!At´jste zdraví a štastní Daja

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Renatko, máš u mě na blogu překvapení, když si uděláš chvilku, tak nakoukni.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko co je s Tebou ?Také u mě máš překvapení, Daja

      Vymazat
  8. Ahoj René, prvá bolesť je najhoršia, ale Boh nám dá iba toľko bolesti, koľko jej môžeme zniesť.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  9. Milé Blogerky, moc vám děkuji za vaše přání, za vaše pozdravy, za ocenění, které mi dáváte. Zkrátka velké dík za vaše přátelství. Moc si toho vážím. Bohužel, jsem dostala ten nejhorší dárek mého života. Moc to bolí, ale slibuju, že až přebolí, budu mít chuť do života a s tím i do tvoření šťastného domova, budu zase na blogu aktivní. Momentálně mě chybí šťáva, kterou potřebuji k životu.

    Moc díky za vás! Zdraví vás Renata.

    OdpovědětVymazat