pátek 23. září 2011

Šmejdění

Šmejdění začínáme v zádveří. To už znáte. Nabízím vám pokračování pohádky. Závěr jen tak nebude. Mám v plánu ještě instalovat polici, vyměnit úchytky botníků a položit zátěžový koberec. Ten tam původně byl, má již odslouženo.Z té lepší části jsem udělala rohož před vchod. Je dost velká, takže si tam může ležet i pes. Poté jsem se dočetla, že z hlediska feng shui, toto doporučuje v případě, když schodiště do patra leží přímo hlavnímu vchodu.Můj případ:)

Docela binec na tom koši, že. Deštníky slouží jako věšák na dětské čepice:)

Podesta nad schodištěm

4 komentáře:

  1. René, máš to parádní bez ohledu na feng-shuji...tu kapradinu Ti závidím mě vždy umře,nevím proč ..ahoj Daja

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj René, máš to parádne všetko. To zádverie nemá chybu.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  3. Milí hosté, děkuji vám za návštěvu, přijďte zase na kafe:)

    OdpovědětVymazat