neděle 25. září 2011

2. díl šmejdění -ložnice

Ložnice je stará 6 let. To je asi ještě mlaďounká. Až na vyjímky, kdy tam stála dětská postýlka, na pár roku zase ne, pak zase jo, je ložnice beze změn. Změnu nosím v hlavě. Na jaře vybílím:). Nic překvapivého, že. Jednak mi skončilo žluté období a jednak těch fleků od komárů! Jeden plán ale nevím jestli uskutečním. Totiž natřít ty palůbky nabílo. To musím ještě rozmyslet. Nemůžu přeci dopustit odstěhování manžela:( 
svatební kytice, svatební foto a zrcadlo jsem dostala svatebním darem
Ten "mycí"porcelán je původní. Co jsem ještě nenapsala, žijeme v rekonstruovaném domečku po praprarodičích (narodila se zde moje babička).K mé radosti zůstalo nám tu několik pokladů.

5 komentářů:

  1. MOC HEZKÉ ŠMEJDĚNÍ, LOŽNICE VYPADÁ MOC HEZKY A
    ZRCADLO JE KRÁSNÉ.
    PŘEJI PĚKNÉ PODZIMNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. René, děkuji za pozvání! Moc se mi líbí svatební koutek a poklady po babičce, to je jasné! Do jara máš čas manžela zpracovat :o)
    Příjemný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Rene, moc rada smejdim, takze dekuji za pozvani. Mimochodem, to zrcadlo mam taky, akorat v tm. hnede :o) a co se palubek tyce, my je nemame bile ale jakoby ty leta tou bilou barvou prosvitaly. Taky to vypada hezky. Me se tva loznice libi uz ted! Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  4. Rene,máš to doma moc hezké ,ůtulné a co se týče nátěru musíš to vycítit sama!Určitě se rozhodneš dobře!!!Daja

    OdpovědětVymazat