pondělí 26. září 2011

4. díl šmejdění - pokoj dcery

Tento pokoj je nejmladší, zařízen je v době mé bílé nemoci. Je to důkaz, že jsem se o prázdninách nenudila a natírala a natírala.


Dekorační látky mám od Blanky z HK, jinak šila setra.
Židle byla zachráněna před spálením, teď slouží jako ochrana před pádem z postele a jako noční stolek

Obrázek jsem vyšívala v prvním těhotenství, v domnění, že čekám holčičku. Po ultrazvuku, když mi potvrdili syna, jsem začala vyšívat modrého medvěda (viz pokoj syna). Při jednom z posledních návleků mě praskla plodová voda a jeli jsme... O několik let později jsem po narození dcery vyšila pouze jméno a datum:)

Tento kočárek dost pamatuje. Já jako malá holka si vzpomínám, že jsme v něm ve stodole měli koťátka. Teď mi ho mamka snesla z půdy...a natřela ho...


Truhle ležela pro změnu na naší půdě. kamarád mi opravil panty, takže je i funkční. Okraje byly trochu střapaté tak jsem je "zašila ručním entlem"

5 komentářů:

  1. to je náádherný pokojíček. Tam bych chtěla bydlet.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná izbička. Amelia mi vzala slová z úst. Chcela by som byť malé dievčatko a hrať sa v nej.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  3. René, tak jsem si prošmejdila pokoje tvých dětí a myslím, že mají krásná království! Moc se mi líbí příběh vyšívaného obrázku.
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko, je vidět, že domeček máte krásně zabydlený, moc by se mi u vás líbilo. Krásné dny.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. René,krásné pokojíčky plné radosti a barev!!!! Tvé ratolesti se mají!!!!!!!!!!!Daja

    OdpovědětVymazat