pondělí 16. července 2012

Pohlednice z dovolené 1. Pramen Labe

Hezký večer!
Posílám vám několik pohlednic z mé dovolené z Krkonoš. Ráda bych, aby se vám staly inspirací na vaši příští dovolenou. Je tam opravdu nádherně:)






















Labská bouda







Vlastní pramen Labe, nic moc, jen betonová skruž:(
Já s dětmi, jako důkaz, že jsme to s kočárem zvládly. 

Utěšuju syna, bolí ho nožičky a bříško. Slibuju mu polívku ještě 4 KM:(


Dvorečky, tady jsme poobědvaly. Jako správnou ženskou mě nadchly  více kytky, než jídlo samotné.


Dekorace z našeho ubytování. Kombinace umělých pivoněk, máku a sušených hortenzií a větví.




Ze zahrady naší chaty. Jako podrost pod borovicí jsou skalničky a mateřídouška.


René
 

7 komentářů:

  1. Nádherné fotečky,já jsem na horách ještě nebyla,vždy mě to táhne spíše k moři,ale tohle je krása!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj René, úžasný výlet, nádherná príroda.
    Krásne prázdninové leto.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky ty jsi mi psala,že máš zájem o srdénko,akorát mě se nechce zobrazit tvůj email:-( tak mi prosím písni ty!Děkuji! byvicky@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko, tak to jsou kouzelné fotky. Dovča musela být fajn. Krásný večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Renátko nádherný výlet ,nikdy jsem tam nebyla,jsi borka!!!Překrásná příroda,Daja

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou krásné fotky!Moc zdravím:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji všem přispěvovatelkám! R

    OdpovědětVymazat