pátek 6. července 2012

Ložnice na bílo

Zdravím vás všechny! Přidávám další fotky z mého "bílého bydlení". Ložnice byla původně žlutá. Že budu bílit, bylo jasné. Chtěla jsem se pustit ještě do bílení palůbek, ale zatím jsem takhle spokojená, takže možná příště...


Můj poslední výrobek

Hajánka šila sestra

Můj strážný anděl. Jmenuje se Anabel:) Vyrábil syn

Srdíček není nikdy dost

Letošní usušené pivoňky. Původní kytice byla svatební, ta vyletěla komínem.

                                                 René
                                                     

2 komentáře:

  1. Ahoj René, kombinace bílých zdí a přírodního dřeva je moc hezká. Je dobře, že jsi palubky nenabílila.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera-bílá je bílá-to už jsem ti možná psala:-)))Máme skoro stejnou postela noční stolky,já mám malinko jiné provedení...uvidíš pak v nějakém méé příspěvku-máme ji už deset let,ted jí předělávám na bílo-je to fuška,ten lak,už mám noční stolky(ještě bych chtěla nové úchytky)a jedno čelo a bočnice..
    A moc krásné aranžmá s pivoňkami-to mě dostalo!!!

    OdpovědětVymazat