čtvrtek 17. listopadu 2011

Večer světýlek

Mám štěstí, že syn (narozdíl od manžela) sdílí se mnou radost ze zapálených svíček. Slíbila jsem mu, že si uděláme "večer světýlek". Byl nadšený! Já také. Vůbec nám nevadilo, že nevidíme při večeři do talíře. Zlomek atmosféry vám zasílám na fotu.



  Hrad z kostek cukru, Máťovo dílo. Efekt dokonalý!



Příprava na advent, prostřeno s andílky. Prostírání mám zakoupené v Tchibu. Je oboustrannné. Na Vánoce celo červené, během roku námořnické.

Takhle si suším pomeranče. Jsou zavěšeny vánočními háčky na větrací mřížce od krbových kamen.

7 komentářů:

  1. Ahoj René, vytvořili jste si krásnou atmosféru. Náš Lukášek svíčky taky miluje. Hezký nápad na sušení pomerančů. Musí v místnosti i hezky vonět.
    Měj se hezky
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné fotky, krásné svíčky...miluji světýlka (narozdíl od manžela)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím René, ten svícínek z cukru je super nápad :-). U nás našěstí máme rádi svíčky všichni a každý večer zapalujeme a máme tedy dost velkou spotřebu :-)...zrovna včera večer jsem to počítala než jsem šla spát tak jsem sfoukla 47 svíček...počítám i ty malinké čajové :-). Přeji mnoho krásných večerů při svíčkách !

    OdpovědětVymazat
  4. neviem baby ale nemame my jedneho manzela? .))) ja by som vedela palit sviecky vzdy a vsade :) a on si vždy šomre popod nos :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj René, večeru pri sviečkach milujem, ale ani mojej polovičke sa to nepáči. Super nápad so sušením pomarančov.
    Krásny podvečer
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj René, pěkně jste si na to doma posvítili :) U nás máme rádi mihotavá světýlka všichni, naštěstí.
    Přeji hezký večer, Pavlína

    OdpovědětVymazat
  7. Nic si z toho nedělej, René, manžel na mě tu a tam chce volat hasiče :o)
    Matýskův svícen je krásný!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat