pondělí 28. listopadu 2011

Adventní dekorace

Adventní svícen dělám už několik roků. Po zkušenostech, že mi věnec do Vánoc ani nevydrží, opadá jehličí a kouká roští. Vezmu si prkenko s kůrou. Takové , co se prodává v balíků z pily jako palivo. Natluču tam závichy na svíčku (vespod ohnu) a různě olepuju pistolí. Nyní jsem použila jedlovou větvičku (neopadá). Jindy nechávám koukat více kůru a stačí pár lístečku břečťanu.

Letos poprvé jsem pověsila věnec místo na dveře na branku. 

Úlovek ze sekáče. Cena 20 Kč! Je 3D, ze šusťáku.

  Úlovek ze sekáče. Cena 20 Kč! Polštářek je z manšestru.

Svícen za 5 min. hotov.


Tilda. Suvenýr z vánočních trhů. Paní byla překvapená, že znám, co je vánoční skřítek, co HajáneK a Andělka. K nám na ves to asi ještě nedorazilo. Já je mám vysněné z blogů. Jak jinak...

2 komentáře:

  1. Ahoj René, přeju Ti krásný adventní čas.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Renatko, i já začínám s blogem, náhodou jsem jednou narazila na blog nějaké šikulky a úplně mě to uchvátilo. Budu moc ráda, když jukneš i ke mě margitkab.blogspot.com
    Jinak jsem letos taky vyvěsila na vrata věnec, ale podařilo se mi sehnat slaměnej takoveeej veeelikej, který jsem nikde neviděla vůbec prodávat, narazila jsem na něj v jednom velkoobchodu pro floristy, kam jezdím pro doplňkové věci ke keramice. Skřítky mám taky ráda, zkoušela jsem je z keramiky, je fakt, že jedna paní si ho objednala jako lesního mužíka, tak vlastně nevím, jestli se mi skřítek povedl, každopádně teď bydlí v jedné skalce u lesíka ...
    Jo, ještě k tomu věnci na vratech - je pěkný, hlídej si ale usušené pomeranče, nemají moc rádi sníh a déšť Měj se moc hezky, užívej si adventních dní s dětmi, tento čas je k nezaplacení ... ahojky Margit

    OdpovědětVymazat