čtvrtek 6. října 2011

Vánoční inspirace

Zdravím vás, milé Blogerky! Je vidět, že nezahálíte a tvoříte. Nastává nám ten pravý studený podzim. Přeji vám příjemné tvoření v teple u kamen, s teplým čajčkem a třeba nad myšlenkou, jak letos ozdobit svůj domov o adventu. Ať se daří! René  
Srdíčko jsem zakoupila v KIKA za 28 Kč jako vzor pro moji další práci.

Moje první dílka

Inspirace z časopisu





6 komentářů:

  1. Ahoj René,moc se mi líbí Tvé krásné okýnka krásné květinky!!!I když o Vánocích nechci ani slyšet ,Tvé nápady jsou bezva,díky Daja.

    OdpovědětVymazat
  2. Mila René, moc krasne inspirace jsi nam okazala. Me oslovily hlavne ty bile se strapecky :o) A musim Ti pochvalit tve rostlinky doma, krasne Ti to roste. Mej hezky vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. René, opravdu už... :o) Tak jo, já si to ještě trochu zakazuju, ale našla a vyrobila si velkou parádu!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné inspirace, těším se na vánoce.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné inspirace a moc hezký blog. Krásný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rene, máš u mňa ocenenie, prosím, prevezmi si ho. Inšpirácie sú veľmi pekné, na mňa sú Vianoce ešte priskoro.
    Emily

    OdpovědětVymazat