čtvrtek 27. října 2011

Soutěž

No, ona je to spíš anketa. Téma jsem zvolila: 
"Jaký bude letos náš stromeček". Z vašich došlých komentářů vylosuji výherkyni, která dostane ode mne předčasně vánoční dáreček:).


Vysvětlení...
Milé blogerky, moc si vážím vašeho přátelství, vašich návštěv a povzbuzení do další práce. Jste moje druhá rodina. S Vánoci přichází i obdarování našich blízkých. Zvolila jsem tento způsob volby "jedné z mnoha".


Jak je to u vás? Na blogách se téma Vánoc už zjevuje i zaregistrovala jsem i polemiku nad zdobením stromečku. Máte již jasno?


Já...
Každý rok to mám jinak. Zrovna vloni jsem měla období růžové. Nakoupila jsem si nové koule a řetěz- barvy růžové.


I svíčky na adventním věnci jsem měla růžové. Nikdy je nedopálím. A lituju je vyhodit. Tak se množí sbírka ohořelých různobarevných svíček, mám již zelené, modré, červené, oranžové, stříbrné,..


V loni manžel koupil po Vánocích ve slevě umělý stromek. To, aby odpadl náš věčný problém s koupi. No s koupi... Já lituju dát 500 Kč za stromek, navíc jsem ekolog, tak bufetím po výřezech na pasekách a hledám nějakou špičku. Po 2 roky jsme měli stromek z lesní správy. Ten loňský jsme kupovali na poslední chvíli, takže za 150 kč katastrofa.


Jaký bude ten letos, to nevím, asi ten umělý (brrr, fuj, strašná představa), bude přírodně ozdoben( skvělá kombinace s plastovým stromkem), v barvě červené. Svíčky budou bílé. (Ty ještě mezi "špačky "nemám.) Červenobílá kostička na dekoracích.


Ať boudou jakékoliv, těším se na ně...
Přeji vám, milé Blogerky, krásný předvánoční čas!!!



René

10 komentářů:

  1. Ahoj Rene, :))) super anketa, aspom mi da inspiraciu :) u nas je to tak...ze zatial mam kupene veci ladene do zlatova, tak sme to mali aj minuly rok...nemam v plane kupit inu farbu, lebo tak ako sme to mali minule sa mi to pacilo...ale zase, "nikdy nehovor nikdy" a mozno ma nieco este v priebehu tych par dni do vianoc nieco oslovi a budem si to musiet "surne" kupit...ale ako hovorim zatial to v plane nemam...:)
    paaaa, pekny den Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj René,prozatím mjsem měla,rudou a zlatou,stromek měl vizáž luxusu,letos bude mít punc chudoby,plechových formiček ,ozdob ze starých knih a notových papírů,ale můžu to také změnit hihi, Daja

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj René, u nás bude stromek opět červeno-stříbrný. Já mám zas plastové kouličky, a to hlavně kvůli dětem, být skleněné, tak již musím pořizovat novou výbavu. Co tyhle musí vydržet. No ale Vojtík je letos už zas o rok starší, tak to snad nebude takového hlídání. Krásný víked přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj René, já bych nejraději stromek ozdobila tak, jak psala Daja, ve vintage stylu. Ale protože děti jsou ještě malé a tohle je moc "nebere", bude to opět červeno-stříbrná klasika :)
    Hezký večer, Pavlína

    OdpovědětVymazat
  5. Milá René, u nás je to již 3 roky tak , že do 23.12. to vypadá, že asi strome nebude...pak muž dorazí 24.12 kolem 10:00 se stromem , ten první (do domu po rekenstrukci , resp.v rekonstrukci :-)) měl 4m a aby jsme ho něměli jen zelený házeli jsme do špičky plastové kuličky, které měl tehdy skoro dvou letý Adík na hraní, pak byl stromek asi 3m ,a to už jsem i nějaké ozdoby dokoupila, no a loni asi 2,8 m....tak letos se už ze zvyku nervově připravím a uvidíme co nás čeká...s mým mužem se toho moc plánovat nedá...je skvělý...nikdy se nenudím. Až na mě přijde vánoční nálada určitě se na mém blogu naše stromy a stromky objeví :-))). Přeji krásný večer a víkend!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj René, miluji skleněné koule a mám jich spoustu v různých barvách. Takže stromeček je vždycky různobarevný, protože je mi líto, nějaké ozdoby nechat v krabici.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. René, náš vánoční stromeček bývá hodně pestrý, mám ozdobičky ještě po babičce a dokupuji jen vyjímečně, letos možná přibudou nějaké slaměné, hezké dny, Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Milá René, tohle téma jsme s dcerou právě včera probíraly. Jsem pro vánoční klasiku: červená, zelená, zlatá, stromek je v posledních letech zlato hnědý. Že by letos byla změna?
    A chápu tvoje dilema se stromkem...
    Příjemný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Milé dámy, moc vám děkuji za vaše typy na vánoční stromeček. Anketu nechám probíhat týden, tzn. ve čtvrtek 3.11. cca 18 hod. vylosuji, a ještě tentýž večer oznámím výherkyni.:)

    OdpovědětVymazat
  10. Milá René,minulé vianoce som zmenila zaužívanú klasiku /červená,zlatá,zelená/ a mali sme bielo,zlato strieborný stromček a k tomu som prispôsobila dekorovanie v celej izbe/svietniky,kvetináče/....bolo to dosť náročné,lebo všetky veci ktoré máme počas roka som musela uložiť inam a dokupovať nové....ale výsledok stál za to, v jednoduchosti je krása...a tak budeme to tak mať i tieto vianoce

    OdpovědětVymazat