čtvrtek 25. srpna 2011

Pohádka o zádveří

Bylo nebylo jedno zádveří. To mě stále vrtalo hlavou, jak ho vylepšit. Přeci jenom stav asi 10 roků se neměnil, a já nutně potřebovala změnu. A těch inspirací z blogů! Ptala jsem se svého okolí (manžela zásadně NE), co na můj nový nápad. Bylo mi to rozmlouváno. Dokonce jsem chtěla dát na blog hlasovat. Nakonec jsem se k tomu odhodlala. Přispěla k tomu i výměna dveří, takže když už, tak už. Co následovalo po příjezdu manžela nemůžu ani publikovat. Prostě ŠOK! Už to vypadalo, že ho i klepne. Odjel na 3 dny se synem na cyklovýlet, tak doufám, že to rozdýchá. Když jsem nedávno natřela na bílo červenou expanzní nádobu od krbu, tak jsem jen slyšela" René, ty ses pos.ala." Nakonec pochopil, že je tam méně nápadná. To mu musel poradit i kamarád, ale s těma mýma bílýma palůbkama nemám pochopení široko daleko. Já jsem z toho tak nadšená! Konec pohádky někdy příště. Prý budeme kupovat nové palůbky:(
Před úpravou

Při úpravě

Věneček z brusinčí a vřesu. Věšáky ještě nevisí, hlavně že tam věnec:)

2 komentáře:

  1. René, pochopitelně, že je to parádní změna! On si manžel zvykne, za chvilku mu to ani nepřijde :o) I já musím občas některé své napady "publikovat" v ten pravý čas, ale manžel je vcelku tolerantní, estetiku nechává na mě :o)
    Hodně sil do dalších vylepšení, moc zdravím, Helena

    PS: fuchsie ti kvetou krásně, budu muset nafotit ty moje :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Helo, moc ti děkuju za podporu:)

    OdpovědětVymazat