úterý 30. srpna 2011

Bílá nemoc

Jste také nakaženy, milé Blogerky? Moje okolí se mi směje" no, jo, bílá nemoc, cha, cha" Já tvrdím, že se léčí štětcem. A já maluju a maluju, miluju a miluju...
dvorek- natírám stojan na kytku, garnyž, květinovou polici a polici na koření. Ty 2 posledně jmenované byly v modrém období natřeny z původní bílé na modrou:)Moje máma říká " Renato, ty jsi vážně praštěná"! 

zádveří - mezistav

6 komentářů:

  1. Renatko, nejsi praštěná :o) Ten stolek je úžasný, moc se mi líbí i zahradní fotečky a práce babičky, to je poklad, mít něco takového!
    Hezký den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. RENÁTKO, KRÁSNÉ NATÍRÁNÍ.
    TAK AŤ SE TI PRÁCE DAŘÍ.
    BÍLOU NEMOCÍ TAKÉ TRPÍM, MRKNI NA MŮJ POSLEDNÍ PŘÍSPĚVEK.
    MĚJ SE HEZKY A VYDAŘENÝ ŠKOLNÍ ROK PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Renatko !Také se hlásím k posedlosti bílým !ta předsínka je moc krásná sluší jí to!ten severský styl je fakt krásný,má velkou variabilnost,což je fajn ...Daja-duha

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj René, ďakujem za návštevu u mňa na blogu, som rada, že sa Ti u mňa páči. Ja môžem povedať to isté. Biela je veľmi nákazlivá. Celý nábytok nemôžem premaľovať na bielo, ale aspoň pár drobností som už tiež pretrela, manžel len krúti hlavou. Máš krásnu záhradu a šikovnú babičku. Tvoje biele doplnky budú úžasné, už sa teším, až ich dokončíš.
    S pozdravom
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Renatko.Víš občas nás někdo nechápe.Mají jiný pohled na svět.Nebudeme jim to brát,ale bílé se nevzdáme.Každý musí uznat,jak to bílá u vás rosvítila.Moc hezké.A ten věneček nádhera.Jen pěkně maluj.....Měj se hezky.Lena

    OdpovědětVymazat
  6. Jen natírej z vesela, mám to s poznámkama podobně, ale nic na ně, tak asi jako ty, nedám. A to je dobře, u každé bílé barvy vynikne jiná a v tom je ta pestrost opět zachována.
    Hezký den
    Iva

    OdpovědětVymazat